“Marketing προορισμών – Ανάπτυξη της στρατηγικής του δικτύου Πρεσβευτών για τη Θεσσαλονίκη”

Την Παρασκευή 31/3/2017, η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης συμμετείχε δια εκπροσώπου της στο workgroup:

“Marketing προορισμών – Ανάπτυξη της στρατηγικής του δικτύου Πρεσβευτών της Θεσσαλονίκης”

Το workshop διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο “THE MET” από τον Οργανισμό τουρισμού της Θεσσαλονίκης και απευθυνόταν στους φορείς τουρισμού της πόλης. Συντονίστρια ήταν η Κλέλια Γραμματικοπούλου, υπεύθυνη marketing και επικοινωνίας του Οργανισμού τουρισμού Θεσσαλονίκης και η επιστημονική ανάπτυξη του θέματος έγινε από τους Dr Keith Dinnie και Giannina Warren του Middlesex University.     

Συζητήθηκαν κυρίως οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να οριστούν ως πρεσβευτές μεμονωμένοι ή ομάδες, εθελοντικά ή επαγγελματικά για τη διάδοση της θετικής εικόνας μιας τουριστικής περιοχής εντός ή εκτός των γεωγραφικών της ορίων, ώστε να αναπτυχθεί η φήμη της και η αναγνωρισιμότητά της σε διάφορα τουριστικά target groups. Επίσης παρουσιάστηκε η αποτίμηση της επιτυχίας παρόμοιων προγραμμάτων σε άλλες μεγαλουπόλεις όπως π.χ. το Βερολίνο.

Στο workshop παραβρέθηκαν δια εκπροσώπων τους:

1. Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης
-Γιώργος Φαρμάκης
2. Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης
-Χρύσα Σαραβέλλου
3. TIF-Helexpo
-Τάσος Τζίκας
4. Δήμος Θεσσαλονίκης
-Αναστασία Καραχισαρλή
5. Λιμένας Θεσσαλονίκης
-Παναγιώτης Θεοδοσίου
6. Thessaloniki Convention Bureau
-Έφη Κουδέλη
7. ΠΥΤ Κεντρικής Μακεδονίας
-Περσεφόνη Τρίχα
8. Ένωση Ξεναγών Θεσσαλονίκης
-Φωτεινή Λυκισά
9. Ελληνικό Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
-κ Βλαχοπούλου
10. Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο
-Χάρης Αλεξόπουλος
11. Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας – τμήμα τουρισμού
-Ράμπια Ιατρίδου
12. Μουσείο σύγχρονης τέχνης
-Ελένη Πολυζούλη

Επίσης παραβρέθηκε η Βούλα Πατουλίδου ως πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και διοργανωτής του workshop.